vrijdag 27 mei 2011

bijna een feestje!

morgen vier ik voor de 3e keer mijn 33e verjaardag en het lijkt erop dat we meer visite krijgen dan vorig jaar! Mijn moeder bakt taart dus dat hoeven we niet te halen maar wat moeten we verder serveren??? Hier vond ik wat lekkere makkelijke recepten: www.lekkerehapjes.webklik.nl maar of ik zin heb om die te maken?

Vandaag op de chat gezellig met els gekletst, het is hartstikke druk in de massagepraktijk en dat is alleen maar goed! www.massagepraktijkelsjansen.nl Handig als je in de buurt bent :)

Jammer genoeg is het geen lekker weer, dus we vieren het niet in de tuin, beetje balen!
Ga wel versieren, slingers maakt zo'n feestje extra feestelijk.

Kreeg vandaag post uit duitsland van de postcrossing, schattig kaartje van postcrossing!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten