woensdag 22 april 2015

Las Vegas, shoppingday!

Na een onrustige nacht, er zaten motten in de kamer, lekker bijtijds opgestaan. Eerst naar de receptie voor die motten, brrrr engerds zijn het! Er werd direct iemand gebeld, om ze te komen opruimen. 

Terug op de kamer, even de route voor vandaag ingeprogrammeerd! Spannend is het wel, zelf in mijn uppie een auto huren. En dan nog wel een automaat! Natuurlijk de voucher mee, de TomTom, zonnebril en ik ben er klaar voor :)

Maar eerst; ontbijt. Heb niet echt veel honger en ik heb nog wat tijd voor ik hem mag ophalen. Lekker een stukje wandelen lijkt me een goed plan. Dan wil ik mijn telefoon opladen, pas de adapter van de iPhone er niet in :( dus bij de wandeling ook maar even naar de wallgreens.

Beneden in de lobby verkopen ze ook setjes maar alleen met ook een auto adapter en die heb ik al bij me! 

Het is heerlijk weer buiten, zo om half acht denk ik al 20 graden. 

Dus gelijk maar wat foto's. Onderweg vind ik een Starbucks, dus ontbijt tijd. Heerlijk met banana nut cake, in de zon. 

Even een oversteekje naar de wallgreens, waar ze gewoon alleen een USB stekker verkopen, ideaal want dan kan ik ook de tablet er mee opladen.

Omdat ik het echt niet kan laten, ga ik alvast naar de mm's store, ik ben er nu toch πŸ˜‰
Ik slaag helemaal voor boxershorts, sokken, stickers en geweldige veters. Zo moet ik straks echt wel grijze all stars kopen! Of blauwe, of rode, of zwarte :)

Dan is het echt tijd om de auto te gaan halen. Oh het is zooooo spannend!!! Met de taxi naar de car rentel bij de vliegveld. Ben zo aan de beurt maar drie mensen voor me. Hele aardige dame en dan is het ineens zover: ik sta beneden in de rij voor bij de auto's. Een dame komt naar me toe bekijkt de papieren en wijst een grijze auto aan. Prima, een grijze 😁

Instappen, TomTom installeren, spiegels instellen, iPhone opladen, ik zet hem in reverse en daar ga ik!! Eerst nog even in de rij om rijbewijs en contract te laten zien en ik ben onderweg naar de walmart! 
Lekker groot parkeerterrein en toevallig zit er ook een dollarstore. Dus lekker shoppen! 

Daarna op naar de outlets, south, want die zijn het dichtste bij.
Meer shopping natuurlijk en ik neem een lekker wrap bij de chicken now, moet natuurlijk wel in thema blijven. πŸ˜ƒ

Dan weer terug naar het hotel, ik wil gewoon rechtdoor want ik kan Mandelaybay zien staan, maar TomTom stuurt me over de interstate! Had ik nou maar gewoon geluisterd, had weer omrijden gescheeld. Maar goed ik ben er gekomen en ik kan gelijk parkeren want natuurlijk ook fijn is. Ik moet nog een keer terug lopen, want ik kan niet alles in een keer dragen😳 maar wat heb ik heerlijk geshopt! 

Ik wil eigenlijk nog even over de strip lopen maar ik ben versleten. Ik stop alles alvast in de koffer ( yes, het past!) en trek mijn pyama aan. Val ik net in slaap, gaat het brand alarm! Dat is schrikken, maar gelukkig niets aan de hand. Behalve dat ik nu geen slaap meer heb. Dus maar even een beetje lezen en gelukkig val ik redelijk snel weer in slaap!




 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten